یورو 2020، اولین صحبت های اریکسن پس از ایست قلبی در بازی با فنلاند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ستاره تیم ملی دانمارک برای اولین بار پس از شوکی که با از هوش رفتنش در اولین بازی خود در یورو 2020 به دنیای فوتبال وارد کرد، درباره این اتفاق صحبت کرد.

یورو 2020، اولین صحبت های اریکسن پس از ایست قلبی در بازی با فنلاند

به گزارش خبرنگاران، کریستین اریکسن اولین بیانیه خود درباره حادثه ایست قلبی اش در خاتمه نیمه اول بازی شنبه شب تیم های ملی دانمارک و فنلاند در یورو 2020 را از طریق مدیربرنامه هایش در نشریه گاتزتادلواسپورت ایتالیا منتشر کرد.

هافبک 29 ساله تیم فوتبال اینتر که پس از 13 دقیقه تلاش پزشکان برای احیا و نجات جانش در شهر کپنهاگ به بیمارستان انتقال داده شد، در این بیانیه گفت: از همه شما سپاسگزارم. من تسلیم نخواهم شد. الان حالم بهتر است اما می خواهم بدانم که چه اتفاقی برایم رخ داد. می خواهم از همه شما به خاطر کارهایی که برای من انجام دادیم تشکر کنم.

اریکسن قبل از این بیانیه از طریق اپلیکیشن فیس تایم هم تماسی تصویری با هم تیمی هایش در اردوی دانمارک و اینتر برقرار و ظاهراً با آنها شوخی هم داشته و گفته:فکر می کنم که حال شما از من بدتر است!. نکته مهم در تماس اریکسن با هم تیمی هایش این بود که او گفت حتی آماده است که به تمرینات برگردد و این در حالی است که طی دو روز اخیر برخی از خاتمه دوران بازیگری او سخن به میان آورده اند.

کریستین اریکسن بعد از اتفاقی که برای او رخ داد هنوز در بیمارستان کپنهاگ بستری است و همسر و والدینش هم از نزدیک مراقب شرایط او هستند. در همین مدت کاپیتان دانماک سیمون کیائر که به نوعی جان ستاره اینتر را نجات داد و کاسپر اشمایکل دروازه بان دانمارکی ها هم به ملاقات هم تیمی شان در بیمارستان رفته اند.

در این بین مدیر برنامه های اریکسن هم درباره آخرین شرایط او گفت: الان کریستین باید استراحت کند و همسر و والدینش هم در کنار او هستند. او تحت مراقبت باقی خواهد ماند اما با این حال او می خواهد از دور هم تیمی هایش را برای بازی مقابل بلژیک تشویق کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 61430

به "یورو 2020، اولین صحبت های اریکسن پس از ایست قلبی در بازی با فنلاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، اولین صحبت های اریکسن پس از ایست قلبی در بازی با فنلاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید