کمیته آموزش تکواندو در جایگاه نخست فدراسیون های ورزشی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، با اعلام دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، کمیته آموزش فدراسیون تکواندو جایگاه نخست کمیته آموزش فدراسیون های ورزشی را از آن خود کرد.

کمیته آموزش تکواندو در جایگاه نخست فدراسیون های ورزشی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری داشنجو، با اعلام دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، در راستای ارزیابی و تحلیل نتایج به عمل آمده از عملکرد آموزشی فدراسیون های ورزشی در سال 1401، کمیته آموزش فدراسیون تکواندو پیروز به کسب 98 امتیاز از 100 امتیاز شده و در جایگاه نخست را در میان همه فدراسیونها به خود اختصاص داد.

علی نوری رئیس کمیته آموزش فدراسیون تکواندو در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در رابطه با فعالیت های این کمیته در سال 1401 اعلام کرد: ما در سال 1401 در دو حوزه ملی و بین المللی فعالیت هایی داشته ایم که الحمدالله نتایج مثمر ثمری به دست آمد. در حوزه بین المللی 5 دوره آموزشی به یاری مرکز کوکی وان، دوره داوری بین المللی هانمادانگ، اولین دوره ممتحنین بین المللی کوکی وان، ششمین دوره مربیگری بین المللی کوکی وان در بهمن ماه و 2 دوره آزمون جهشی و پلکانی را برای اخذ کمربند برگزار کردیم.

او ادامه داد: در حوزه ملی نیز 2 رویکرد، یکی برگزاری کارگاه های آموزشی (کارگاه های هماهنگی سالیانه) و دیگری دوره های آموزشی داوری و مربیگری داشتیم، در بخش هماهنگی ها در ابتدا یک دوره هماهنگی مطالب آموزشی بین مدرسان برگزار می کنیم تا همسان سازی متون آموزشی رخ دهد و بعد از آن آخرین دستاوردها و یافته های تکواندو را در قالب دوره های مربیگری و داوری بین تمام مربیان و داوران سراسر کشور برگزار می کنیم.

نوری افرود: در حوزه آموزشی و برگزاری دوره های روتین داوری و مربیگری، در مجموع آقایان و بانوان 977 نفر در مربیگری درجه سه و 808 نفر در بخش داوری کیوروگی درجه سه به جامعه مربیگری و داوری اضافه شدند. دوره داوری هانمادانگ بعد از 10 سال در دو بخش بانوان و آقایان با حضور 895 نفر برگزار کردیم. در مجموع سال 1401، 4715 نفر در دوره های آموزشی فدراسیون تکواندو طی 134 دوره آموزشی شرکت کردند و پیروز شدند آزمون پایانی را با پیروزیت پشت سر بگذارند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 تیر 1402 بروزرسانی: 5 تیر 1402 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 89433

به "کمیته آموزش تکواندو در جایگاه نخست فدراسیون های ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته آموزش تکواندو در جایگاه نخست فدراسیون های ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید