کشف 100 میلیارد ریال تبلت قاچاق در تهران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس پلیس امنیت اقتصادی مرکز از کشف محموله تبلت قاچاق به ارزش 10 میلیارد تومان خبر داد.

کشف 100 میلیارد ریال تبلت قاچاق در تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 1400 دستگاه تبلت قاچاق خبر داد.

سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح خبر فوق گفت: روز گذشته برابر اطلاع از انتقال تعدادی تبلت قاچاق از طریق خودرو به ساختمانی در خیابان جمهوری ، ماموران پلیس طی یک عملیات همزمان ومنسجم به محل اعزام و پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس ، معین شد محل یک ساختمان تجاری و انبار دپوی کالا بوده که در بررسی اولیه معین شد مقادیری تبلت در راه پله و داخل انبار دپو شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مرکز با بیان اینکه کالاها شامل 1430 دستگاه تبلت با برندهای سامسونگ و... بود از شناسایی مالک محل وکالاها خبر داد و افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان در یک عملیات پلیسی 2نفر را دستگیر و با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 100 میلیارد ریال اعلام کردند از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس 110 تماس بگیرند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 59871

به "کشف 100 میلیارد ریال تبلت قاچاق در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 100 میلیارد ریال تبلت قاچاق در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید