پشتیبانی از بازی World of Demons در ماه آینده متوقف خواهد شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بازی دنیای شیاطین (World of Demons) یک بازی محبوب در سبک هک اند اسلش (Hack and Slash) است که برای پلتفرم اپل آرکید عرضه شد. این بازی در سال 2021 میلادی عرضه شده و توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. حال شرکت سازنده تصمیم گرفته تا پشتیبانی از این بازی را متوقف کند.

پشتیبانی از بازی World of Demons در ماه آینده متوقف خواهد شد

بازی دنیای شیاطین توانست عملکرد خوبی روی پلتفرم اپل آرکید داشته باشد. مخصوصاً اینکه این بازی در اوایل عرضه این سیستم اشتراکی بازی اپل عرضه شد و توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. علت اصلی اینکه چرا شرکت سازنده تصمیم به عدم پشتیبانی از این بازی گرفته معین نیست ولی بازی دنیای شیاطین از ماه آینده از دسترس هواداران خارج خواهد شد و از فروشگاه اپ استور نیز حذف خواهد شد.

بازی دنیای شیاطین یک بازی اکشن است که از لحاظ بصری به شدت زیبا طراحی شده است. این بازی بر اساس تصاویر ukiyo-e و sumi-e طراحی شده و ساخت بسیار خوبی دارد. همینطور اینکه شرکت سازنده کوشش نموده تا گیم پلی این بازی نیز بسیار مجذوب نماینده باشد و در نتیجه یک محصول بسیار جالب را در اختیار کاربران قرار داده است.

بازیکنان در دنیای شیاطین در نقش یک سامورایی به نام اونیمارو (Onimaru) هستند. اونیمارو در کوشش است تا دنیای خود را بیشتر شناخته و کاربران باید در محیط بسیار زیبایی که طراحان این بازی ساختند آغاز به گشت و گذار نمایند. در میانه راه شما با سامورایی ها و کرکترهای مختلفی آشنا خواهید شد که باعث می شوند روند بازی برای کاربر بهتر و آسان بشود.

در کنار کرکترهای مختلف شما با یک سری یوکای (Yokai) روبرو خواهید شد. هر یوکای توانایی مخصوص خود را دارد ولی یک ویژگی بسیار مهم دارد. به این شکل که یوکای در ابتدا دشمن شما است ولی در صورتی که آن را شکست دهید به دوست شما تبدیل خواهد شد و کرکتر شما را همراهی خواهد نمود.

این مورد و سبک گیم پلی و بصری بسیار خاص این بازی باعث شد تا بازی دنیای شیاطین مورد توجه گیمرها و منتقدان قرار بگیرد. نکته اینجاست که حدود 3 سال از عرضه این بازی می گذرد و شرکت سازنده تصمیم گرفته دیگر از آن پشتیبانی نکند و روی موارد دیگر تمرکز کند.

خود شرکت سازنده بازی دنیای شیاطین نیز در شرایط چندان خوبی قرار ندارد. به علت اینکه مدیر ارشد این شرکت حدود 1 سال پیش از آن جدا شد و به علت فعالیت عجیبی که در دنیای مجازی داشت مورد انتقاد شدید نهاده شد. حال او نیز در توییتر اعلام نموده که در پی یک شغل است که بتواند در آن استراحت کند.

اینکه شرکت سازنده چه برنامه ای برای آینده دارد هنوز معین نیست. با این حال بازی دنیای شیاطین یکی از عناوین بسیار با کیفیت دنیای بازی های هک اند اسلش بود و حذف شدن آن کمی ناراحت نماینده است. مخصوصاً اینکه ایده این بازی بسیار مجذوب نماینده بود و توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. حال امیدواریم که شرکت سازنده این بازی در پی یک پروژه تازه و قوی باشد تا بتواند مانند دنیای شیاطین پیروز عمل کند.

بازی دنیای شیاطین از تاریخ 4 بهمن (24 ژانویه) دیگر در دسترس نخواهد بود و به طور کامل از فروشگاه اپل حذف خواهد شد.

منبع: VideoGamesChronicle

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 دی 1402 بروزرسانی: 17 دی 1402 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 91220

به "پشتیبانی از بازی World of Demons در ماه آینده متوقف خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشتیبانی از بازی World of Demons در ماه آینده متوقف خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید