سرانجام مرحله اول تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای شهر در خراسان جنوبی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/خراسان جنوبی دبیر اجرایی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: هیات نظارت بر انتخابات، آنالیز های اولیه برای تایید صلاحیت داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرها را به خاتمه رساند.

سرانجام مرحله اول تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای شهر در خراسان جنوبی

غلامرضا حسین پور، امروز دوشنبه 6 اردیبهشت به رسانه ها گفت: در این دوره از انتخابات 607نفر داوطلب عضویت شدند و از این تعداد تا کنون 34نفر انصراف داده اند.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: صلاحیت 573 نفر ابتدا در هیات های اجرایی و سپس در هیات های نظارت شهرستان ها آنالیز شد.

وی بیان نمود: نتایج این آنالیز ها تا خاتمه وقت اداری فردا به هیات های اجرایی تحویل می دهند و فرمانداران هم تا هشتم اردیبهشت نتایج آنالیز صلاحیت ها را به داوطلبان عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها ابلاغ می نمایند.

وی با بیان اینکه داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید نشده است می توانند از زمان دریافت نتیجه به مدت چهار روز اعتراض خود را تحویل فرمانداری ها و یا هیات عالی نظارت بر انتخابات دهند، اضافه نمود: هیات عالی نظارت استان 10روز فرصت دارند به اعتراض ها رسیدگی نمایند.

دبیر اجرایی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان در مورد تبلیغات زودهنگام داوطلبان هم هشدار داد و گفت: هر گونه گزارشی مبنی تبلیغ زود هنگام آنالیز و برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: تایید صلاحیت های داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاها نیز هم اکنون در هیات های اجرایی استان در دست آنالیز است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56135

به "سرانجام مرحله اول تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای شهر در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام مرحله اول تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای شهر در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید