هشدار درباره پیامدهای اقدام نظامی دولت افغانستان در شهرستان بهسود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مجمع کنند گان حمایت از حقوق مردم در پی لشکرکشی دولت به شهرستان بهسود هشدار دادند که هرگونه اقدام نظامی شرایط را پیچیده تر خواهد نمود.

هشدار درباره پیامدهای اقدام نظامی دولت افغانستان در شهرستان بهسود

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، مجمع نمایندگان حمایت از حقوق مردم با انتشار بیانیه ای در پی لشکرکشی دولت به شهرستان بهسود تصریح کردند: هر نوع اقدام نظامی دولت که موجب قربانی شدن مردم و ایجاد خسارات جانی و اقتصادی بر آن ها گردد غیرقابل توجیه بوده و شرایط کنونی را دشوارتر و پیچیده تر می نماید.

این مجمع از دولت و نیروهای مقاومت مردمی در بهسود نیز خواست تا از هرگونه اقدام نظامی اجتناب نمایند و اجازه ندهند که این قضیه به بحران عمیق بین مردم و دولت تبدیل گردد.

مجمع نمایندگان حمایت از حقوق مردم می افزاید که همزمان با ادامه خشونت ها در کشور، رویداد بهسود و شیوه برخورد دولت با آن، نگرانی مردم را در پی داشته است.

به گفته اعضای این مجمع، در زمان کوشش مخالفان برای ساقط کردن نظام، تقویت همدلی و وحدت ملی، تحکیم رابطه دولت و مردم و ایجاد صدای واحد از احتیاجهای حیاتی این کشور است.

بیانیه می افزاید که شناسایی زمینه ها و عوامل رویداد بهسود به مطالعه و آنالیز عمیق، همه جانبه و بی طرفانه احتیاج دارد.

این مجمع از دولت افغانستان نیز می خواهد که برای جلوگیری از تلفات غیرنظامیان و آواره شدن مردم، علمیات نظامی در بهسود را متوقف کند و این قضیه را به وسیله گفت وگو به گونه مسالمت آمیز حل نماید.

اعضای این مجمع همچنین خواهان تامین امنیت راه های مواصلاتی، بویژه منطقه جلریز شدند و ناامنی در این منطقه را از عوامل معضل بهسود می دانند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 53262

به "هشدار درباره پیامدهای اقدام نظامی دولت افغانستان در شهرستان بهسود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار درباره پیامدهای اقدام نظامی دولت افغانستان در شهرستان بهسود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید