نیما عالمیان: امیدوارم المپیک توکیو را با برادرم تجربه کنم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نیما عالمیان که همراه با دیگر اردونشینان تیم ملی تنیس روی میز در بابل پیگیر تمرینات آماده سازی خود برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است، در تبادل نظر با خبرنگاران با یادآوری غیبتش در دوره پیشین این رقابت ها گفت: 2 سال پیش من و برادرم به خاطر بعضی مسائل نتوانستیم در این رقابت ها شرکت کنیم اما خوشبختانه برای دوره جدید مسابقات قهرمانی آسیا هیچ مسئله ای نداریم و در ترکیب تیم ملی قرار گرفته ایم.

نیما عالمیان: امیدوارم المپیک توکیو را با برادرم تجربه کنم

وی با اشاره به پیگیری تمرینات تیم ملی تنیس روی میز در هفته های اخیر توضیح داد: خدا را شکر شرایط تیم خوب است. من و نوشاد هم به آمادگی خوبی رسیده ایم و قطعا تا زمان اعزام به محل برگزاری مسابقات در اندونزی، شرایطمان از نظر فنی بهتر هم می شود. این وضعیت در بهبود آمادگی روحی هم تاثیرگذار خواهد شد و اینگونه می توانیم با شرایطی ایده آل راهی اندونزی شویم.

این ملی پوش تنیس روی میز در خصوص پیش بینی خود از نتیجه گیری تیم ملی و بازیکنانش در بخش انفرادی، تیمی و دوبل مسابقات قهرمانی آسیا و اینکه آیا این دوره حضور می تواند با کسب مدال همراه شود؟، گفت: چرا که نه؛ مگر نوشاد در بازی های آسیایی بعد از 60 سال تنیس روی میز ایران را صاحب مدال نکرد. اینجا هم ما شانس داریم به خصوص که از آمادگی خوبی برخوردار هستیم. البته که نتیجه گیری در این مسابقات به قرعه کشی هم مربوط می شود اما از نتیجه گیری ناامید نیستیم.

وی با اشاره به حضور اخیر خود و برادرش در بلغارستان که با کسب مدال برنز در بخش دوبل همراه بود، اظهار داشت: به واسطه عملکردی که در بلغارستان داشتیم، حتی این امید را دارم که بتوانیم در اندونزی هم در بخش دوبل مدال بگیریم. من و نوشاد بعد از سال ها بازی کنار هم، هماهنگی خیلی خوبی داریم و هر دو هم آماده هستیم. نوشاد نسبت به گذشته از نظر فنی و بازی ارتقا زیادی داشته است. در کل کنار یکدیگر خیلی خوب و هماهنگ بازی می کنیم. به نظر از حیث فنی در یک سطح هستیم و هم پا با یکدیگر پیش می رویم و این مسئله به بازی هماهنگ مان در رقابت های دوبل یاری می نماید.

عالمیان با بیان اینکه پس از سرانجام کار تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات قهرمانی آسیا به تهران باز می شود اما از همان فرودگاه امام خمینی همراه با برادرش برای حضور در لیگ فرانسه راهی این کشور می شود، به برگزاری رقابت های انتخابی المپیک در بهمن ماه اشاره نمود و گفت: قطعا من و نوشاد تیم ملی را در این مسابقات همراهی می کنیم. امیدوار هم هستیم بتوانیم سهمیه بگیریم. البته مسابقات بهمن ماه که به میزبانی پرتغال برگزار می شود، در بخش تیمی است. اگر از این رقابت ها کسب سهمیه کنیم، می توانیم در بخش انفرادی المپیک هم سه نماینده داشته باشیم. اگر هم نه، باید در مسابقات دیگر انتخابی که بیشتر برای توزیع سهمیه انفرادی است، نتیجه بگیریم.

این ملی پوش تنیس روی میز ایران در سرانجام گفت: در المپیک ریو حضور داشتم. کوشش و امیدم این است که برای المپیک توکیو هم کسب سهمیه کنم. به همین اندازه امیدوارم که برادرم، نوشاد هم بتواند برای توکیو ورودی لازم را به دست بیاورد تا بتوانیم دومین حضور همزمان مان در المپیک را هم تجربه کنیم.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا 24 تا 30 شهریورماه به میزبانی اندونزی برگزار می شود.نوشاد و نیما عالمیان همراه با امیرحسین هدایی و امین احمدیان بازیکنان اعزامی به این رقابت ها هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14273

به "نیما عالمیان: امیدوارم المپیک توکیو را با برادرم تجربه کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیما عالمیان: امیدوارم المپیک توکیو را با برادرم تجربه کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید