ناکامی حسین خانی در کسب مدال برنز جام دانکلوف

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نماینده با تجربه وزن 74 کیلوگرم ایران با شکست مقابل حریف ترکیه ای از رسیدن به مدال برنز کشتی آزاد جام دانکلوف بازماند.

ناکامی حسین خانی در کسب مدال برنز جام دانکلوف

به گزارش خبرنگاران، در جریان دیدار رده بندی وزن 74 کیلوگرم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان، که جز رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می شود، مصطفی حسین خانی دارنده مدال برنز جهان برابر یاکوب گور دارنده مدال نقره و برنز جهان از ترکیه با نتیجه 3 بر 2 مغلوب و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

حسین خانی پیش از این در دور نخست مقابل واسلی میخایلوف از اوکراین با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید وی در دور دوم نیز با نتیجه 16 بر 6 ماکسیم واسیلیوگلو از کشور رومانی را شکست داد اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان از کشور ازبکستان در یک کشتی نزدیک با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر ازبکی در دیدار فینال، حسین خانی به گروه بازنده ها رفت. وی در مسابقه شانس مجدد با نتیجه 2 بر یک از سد سنور دمیرتاش دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ترکیه گذشت و راهی دیدار رده بندی شد.

حسن یزدانی در 86 و پرویز هادی در 125 کیلوگرم دیگر نمایندگان ایران در این تورنمنت بودند که راهی دیدار فینال شدند و رضا یزدانی نیز با شکست در نیمه نهایی به رده بندی رفت.

دیدارهای رده بندی و فینال اوزان باقیمانده فردا (یکشنبه) برگزار می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5006

به "ناکامی حسین خانی در کسب مدال برنز جام دانکلوف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی حسین خانی در کسب مدال برنز جام دانکلوف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید