میزبانی جوانان آسیا: دستگردی به علاوه یک ورزشگاه نامعلوم!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، برنامه بازی های تیم فوتبال جوانان ایران در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا مورد تایید AFC قرار گرفت.

میزبانی جوانان آسیا: دستگردی به علاوه یک ورزشگاه نامعلوم!

بر این اساس با توجه به معرفی استادیوم دستگردی از سوی فدراسیون فوتبال ایران و تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی های تیم جوانان ایران در گروه چهارم مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا از 15 تا 19 آبان ماه به میزبانی این استادیوم در شهرک اکباتان تهران برگزار خواهد شد.

سه مسابقه تیم جوانان ایران مقابل قرقیزستان، نپال و امارات در استادیوم دستگردی و سه بازی دیگر این گروه در استادیوم دیگری برگزار می شود که متعاقبا اعلام خواهد شد.با این وجود جالب است که ای اف سی برنامه بازیهای ایران را تائید کرده اما هنوز خبری از مکان دیگر بازی های این گروه نیست که در نوع خودش یک اتفاق ویژه به حساب می آید.

تیم جوانان ایران در بازی اول روز چهارشنبه 15 آبان ساعت 18:15 مقابل قرقیزستان قرار خواهد گرفت.جمعه 17 ابان باز در همان ساعت مقابل نپال به میدان خواهد رفت و یکشنبه 19 آبان مقابل امارات بازی می کند.

3

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9229

به "میزبانی جوانان آسیا: دستگردی به علاوه یک ورزشگاه نامعلوم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی جوانان آسیا: دستگردی به علاوه یک ورزشگاه نامعلوم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید