مدیران دستگاه های اجرایی تا انتها شهریور اسناد خزانه را جذب نمایند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/کرمان استاندار کرمان گفت: مدیران استان حتماً باید تا سرانجام شهریور اسناد خزانه خود را جذب نمایند و مدیران نباید اجازه دهند این اعتبارات برگردد.

مدیران دستگاه های اجرایی تا انتها شهریور اسناد خزانه را جذب نمایند

دکترعلی زینی وند شامگاه ششم شهریورماه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه مدیران استان حتماً باید تا سرانجام شهریور اسناد خزانه خود را جذب نمایند، اضافه کرد: مدیران ملزم هستند به هر طریقی که شده این اعتبار را جذب کرده و اجازه ندهند این اعتبارات برگردد.

وی اظهار کرد: شورای برنامه ریزی استان قدرت مانوری در توزیع اعتبارات ندارد و این یک واقعیت است و محدودیت توزیع اعتبارات در استان ناخواسته به فرمانداری ها هم تحمیل می گردد.

زینی وند توضیح داد: قانون، توزیع اعتبارات را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی داده که جای اعتراض هم دارد در حالی که توزیع اعتبارات باید متوازن انجام گردد و نسبت به مسائل منطقه ای تصمیم گیری گردد که این امکان وجود ندارد.

استاندار کرمان بیان نمود: مبادله موافقت نامه های دستگاه های اجرایی باید تا 20 شهریورماه جاری انجام گردد و دستگاه ها نباید این کار را به دقایق سرانجامی موکول نمایند.

به گزارش خبرنگاران، جعفر رودری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان هم در این جلسه با بیان اینکه تا سرانجام ماه جاری فرصت جذب اسناد خزانه وجود دارد، گفت: رخی ادارات هنوز اسناد خود را به طور کامل جذب نکرده اند.

وی اضافه کرد: حقوق کارکنان دولت تا سرانجام ماه گذشته پرداخت شده و مسئله ای از این بابت وجود ندارد.

رودری با بیان اینکه تا به امروز 40 درصد از بودجه تملک دارایی استان کرمان تخصیص داده شده، اضافه کرد: 215 میلیارد تومان بدهی های دستگاه های اداری استان به پیمانکاران به وسیله تهاتر تسویه شده است.

وی بیان نمود: 150 میلیارد تومان اعتبار آب روستایی به استان اختصاص داده شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 63095

به "مدیران دستگاه های اجرایی تا انتها شهریور اسناد خزانه را جذب نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران دستگاه های اجرایی تا انتها شهریور اسناد خزانه را جذب نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید