عباسعلی می تواند با آمادگی کامل در المپیک شرکت کند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، با اعلام فیزیوتراپ بانوی المپیکی کاراته کشورمان، حمیده عباسعلی مسئله ای برای شرکت در المپیک توکیو ندارد.

عباسعلی می تواند با آمادگی کامل در المپیک شرکت کند

به گزارش ، به نقل از فدراسیون کاراته, حسین آبرون، پزشک فیزیوتراپ حمیده عباسعلی درباره شرایط المپین کاراته کشورمان اظهار کرد: عباسعلی اواخر سال 98 در مسابقات اتریش از ناحیه لیگامنت جلوی زانو آسیب دید. پس از آسیب دیدگی با هماهنگی اجرا شده به آلمان اعزام و زیر نظر دکتر امینی عمل جراحی شد.

او گفت: در عمل جراحی یک سری پیچ و فنر هایی داخل زانو نهاده شد تا عباسعلی بتواند در مسابقات المپیک توکیو که قرار بود در سال 2020 برگزار گردد، شرکت کند. به واسطه تعویق المپیک، عباسعلی بعد از گذشت سه ماه مجدد راهی آلمان شد تا پیچ و فنر هایی که داخل زانوی پایش نهاده شده و دارای یک سری سنسور بودند که باعث ترمیم لیگامنت های داخل زانو می شد را از پا خارج کند که این کار هم در زمان مقرر و با خوبی انجام شد.

آبرون در خاتمه گفت: پس از خاتمه دوران مصدومیت و شروع تمرینات، زانوی مصدوم حمیده عباسعلی همچنان زیر نظر بود و الان این ورزشکار بااخلاق کشورمان دیگر هیچ گونه مسئله ای ندارد و با آمادگی کامل می تواند در المپیک شرکت کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 62738

به "عباسعلی می تواند با آمادگی کامل در المپیک شرکت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسعلی می تواند با آمادگی کامل در المپیک شرکت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید