رونمایی از ساعت نو اپل

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شرکت اپل از ساعت اپل سری 7 با طراحی کاملا نو رونمایی کرد. اما این ساعت نو تا ماه های آینده در پاییز برای فروش عرضه نخواهد شد، احتمالا به علت مشکلاتی که گفته می گردد برای فراوری تعداد کافی پیش آمده بود.

رونمایی از ساعت نو اپل

به گزارش خبرنگاران، صفحه این ساعت اکنون بسیار عظیم تر و حاشیه های صفحه نمایش 40 درصد باریک تر است. بنا بر اعلام اپل، خود صفحه نمایش هم بهبود پیدا نموده است و در فضای بسته و داخل خانه، روشن تر می گردد.

از این صفحه نمایش استفاده نرم افزاری هم می گردد، از جمله اینکه ساعت اپل برای اولین بار صفحه کلید دارد و پس زمینه های ساعت تازه به طور خاص برای صفحه نمایش تازه طراحی شده اند.

اپل بعلاوه گفت این ساعت را بادوام تر ساخته است. به گفته اپل، شارژ ساعت هم بهبود چشمگیری پیدا نموده است: می تواند با فقط هشت دقیقه شارژ تا هشت ساعت فرایند خواب و بیداری را رصد کند. این مسئله در سال های اخیر مورد توجه بود، زیرا اپل راه های تازهی برای رصد و نظارت بر خواب معرفی نموده بود بدون ارائه گزینه ای برای شارژ هم زمان.

این ساعت در مجموعه ای کامل از مدل های گوناگون در دسترس خواهد بود: آلومینیوم، استیل و تیتانیوم و در رنگ های متفاوت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: فرارو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 64068

به "رونمایی از ساعت نو اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از ساعت نو اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید