راهنمای انتخاب بهترین هتل های نزدیک میدان سرخ مسکو

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بهترین هتل های نزدیک میدان سرخ مسکو

اگر قصد سفر به روسیه را دارید یا اینکه می خواهید در تور روسیه شرکت کنید، دانستن هتل های نزدیک میدان سرخ مسکو یا هر جاذبه دیگری، راهنمای خوبی برای رزرو هتل خواهد بود. اینکه در سفر به مسکو بتوانید به مهم ترین و پر بیننده ترین جاذبه های شهر یعنی میدان سرخ مسکو، کلیسای سنت باسیل و محوطه کرملین نزدیک باشید، عالی خواهد بود. چرا که تمام مسیرها را پیاده طی خواهید نمود و حتی هزینه حمل و نقل عمومی نیز نخواهید پرداخت. از زمان سفر خود به درستی استفاده خواهید نمود و هر زمان از شبانه روز که بخواهید می توانید در میان خیابان های قدیمی و معماری روسی قدم بزنید. در نهایت نیز با کمی پیاده روی خود را به هتل برسانید و دیگر زحمت تاکسی دریافت را به خود ندهید.

راهنمای انتخاب بهترین هتل های نزدیک میدان سرخ مسکو

هتل های 5 ستاره نزدیک میدان سرخ مسکو

ارزان ترین هتل های نزدیک میدان سرخ مسکو

هتل های 5 ستاره نزدیک میدان سرخ مسکو

هتل متروپول مسکو | Hotel Metropol

هتل متروپول از هتل های 5 ستاره مسکو بوده که تا میدان سرخ و جاذبه های اطرافش تنها 500 متر فاصله دارد. در نتیجه بهترین دسترسی را برای شما گردشگران فراهم می کند. جدای از موقعیت عالی هتل، امکانات فوق العاده و ویژه آن مانند اینترنت وای فای رایگان پرسرعت، استخر، حمام آبگرم و باشگاه ورزشی با تجهیزات کامل این هتل را از بناهای کناری مجزا می کند. از دیگر بناهای دیدنی مسکو باید به سالن تئاتر بولشوی اشاره نمود که تنها یک بلوک آن طرف تر از هتل است. همچنین این هتل در نزدیکی ایستگاه های مترو قرار گرفته است.

برای مهمانان تجاری هم بهترین امکانات را از قبیل اتاق های ملاقات با امکان فکس و فتوکپی ارائه می دهد. در مجموع حدود 371 اتاق دارد اما به دلیل پر شدن سریع اتاق ها، پیشنهاد می دهیم که چند ماه زودتر برای رزرو در این هتل اقدام کنید. بنای زیبا به همراه نماها و دکوراسیون خیره نماینده آن، الهام بخش بسیاری از گردشگران و مهمانان هنر دوست بوده است.

  • آدرس: Teatralnyy Proyezd, 2, Moskva, Russia, 109012

هتل نشنال | hotel national

در نزدیکی میدان سرخ هتل های 5 ستاره متعددی را پیدا خواهید نمود که بهترین امکانات را برای مهمانان و مسافران فراهم نموده اند. هتل نشنال هم یکی از هتل های نزدیک میدان سرخ مسکو بوده که انواع اتاق های کلاسیک و استاندارد را برایتان فراهم نموده است. این هتل 5 ستاره تنها 500 متر تا محوطه کرملین و میدان سرخ مسکو فاصله دارد. بنابراین در کمتر از 5 دقیقه پیاده روی به این منطقه گردشگری خواهید رسید. از ویژگی های منحصر به فرد این محل، داشتن اتاق هایی با نمایی از میدان سرخ مسکو و محوطه و کاخ های کرملین است. آرایشگاه و امکانات تفریحی خوبی مانند استخر و سونا یا اتاق ورزش دارد.

در این هتل رستورانی واقع شده است که انواع غذاهای ایتالیایی مانند انواع پیتزاها را سرو می کند. از کافه هتل هم دیدن کنید. اگر می خواهید به دیگر مکان های شهر بروید، ایستگاه مترویی دقیقا روبروی ورودی هتل قرار گرفته است. همچنین سالن اپرای بولشوی نیز در نزدیکی ساختمان هتل واقع شده است.

  • آدرس: 15/1 Mokhovaya Str. Bld. 1, Moscow, Russia, 125009

هتل ریتز کارلتون مسکو | The Ritz-Carlton

اگر از آن دسته از افرادی هستید که راحتی در سفر برایتان بسیار اهمیت دارد، به شما هتل ریتز کارلتون مسکو را پیشنهاد می دهیم. هتلی که نه تنها از بهترین هتل های نزدیک میدان سرخ مسکو بوده بلکه دقیقا در بیرون میدان سرخ و در کنار محوطه تاریخی و کاخ های کرملین قرار گرفته است. با این وجود از هتل ریتز کارلتون تا رسیدن به مرکز میدان یا کلیسای سنت باسیل 5 دقیقه پیاده روی دارید. این مرکزیت و موقعیت عالی باعث راحتی در بازدید از جاذبه های مسکو خواهد بود.

ترانسفر فرودگاهی به همراه امکانات متعددی مانند اینترنت وای فای رایگان، خدمات خشکشویی، مرکز تجاری و پارکینگی زیرزمینی از دیگر خدمات ارائه شده به مسافران است. اگر در میان اتاق های بزرگ این هتل، رزرو خود را انجام دهید، دسترسی به استخر شنای سرپوشیده به همراه حمام آبگرم و سونا و جکوزی خواهید داشت. باشگاه ورزشی هم فراهم است. در مجموع ساختمان 11 طبقه این هتل، حدود 334 اتاق برای انتخاب، 10 اتاق ملاقات، یک سالن بزرگ کنفرانس، فضایی مخصوص عروسی ها، 2 رستوران هتل و دیگر فضاهای عمومی قرار گرفته اند. فضای درون اتاق ها با وسایل و مبلمانی بسیار مرغوب چیدمان شده اند. همچنین نمایی از کرملین را ارائه می دهند.

  • آدرس: Tverskaya St, 3, Moskva, Russia, 125009

هتل سنت رجیس مسکو | The St. Regis Moscow Nikolskaya

فضایی کاملا متفاوت را در این هتل 5 ستاره خواهید یافت. همچنین تا میدان سرخ و جاذبه های آن تنها 600 متر فاصله دارید. در نتیجه با 10 دقیقه پیاده روی به میدان خواهید رسید. همین گزینه به تنهایی دلیل بسیاری از گردشگران برای رزرو اتاق در هتل سنت رجیس مسکو از هتل های نزدیک میدان سرخ مسکو است. البته از امکانات و طراحی ویژه درون هتل نباید گذشت. فضای استخر به همراه فواره ای آبشاری اش یا باشگاه ورزشی با تمام تجهیزات بدنسازی می تواند جاذبه ای برای شما مهمانان باشد. همچنان که برخی از اتاق های هتل، آشپزخانه و اتاق نشیمن مجزا دارند، از امکانات اینترنت وای فای نیز بهره مند خواهید شد.

صبحانه و ناهار ایتالیایی به همراه انواع نوشیدنی ها را در رستوران هتل سفارش دهید. برای رسیدن به ایستگاه مترو 5 دقیقه و رسیدن به محوطه کرملین 20 دقیقه پیاده روی خواهید داشت. نمای هتل درون خیابان به هماره ساختمان مرتفع آن، توجه هر عابر پیاده ای را به خود جلب می کند. با اقامت در این هتل، نه تنها احساس اقامت در قصری روسی را خواهید داشت، بلکه دسترسی به جاذبه های اطراف هم برایتان آسان خواهد بود.

  • آدرس: NikolSkaya Street, 12, Moskva, Russia, 109012

هتل ساووی مسکو | Hotel Savoy Moscow

این هتل 5 ستاره توانسته بارها در میان بهترین هتل های 5 ستاره مسکو مقام کسب نماید و رتبه اول را از آن خود نماید. جدای از موقعیت عالی آن، امکانات فوق العاده به همراه طراحی بی نظیر فضاها و اتاق ها و رفتار خوب کارکنان هتل، بسیار خواستار دارد. گردشگرانی که در اینجا اتاق خود را رزرو می نمایند، تا میدان سرخ تنها 700 متر یعنی مسافتی حدود 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارند. اتاق ها بسیار تمیز بوده و هر کدام با رنگی و دکوراسیونی متفاوت برای رزرو آماده شده اند. این هتل، در تمام این خصوصیات و در میان هتل های نزدیک میدان سرخ مسکو، امتیازی بالای 9 از 10 دریافت نموده است. همچنین در خیابان رینگ مسکو و در نزدیکی سالن تئاتر بولشوی واقع شده که دسترسی به موزه تاریخ ملی مسکو را هم برای مهمانانش فراهم نموده است.

امکانات تمام اتاق ها شامل بطری های آب معدنی رایگان، تلویزیون و تمام امکانات بهداشتی خواهد بود. استخر سرپوشیده، سونا، باشگاه ورزشی، اتاق های ملاقات، فضای کنفرانس، مرکز تجاری، امکانات خدمات تور، امکان کرایه لیموزین، آرایشگاه، گاوصندوق و حتی دستگاه ATM در اینجا خواهید داشت. بنابراین تنها برای بازدید زمان خود را خواهید گذاشت و به هیچ عنوان وقت خود را در سفر هدر نخواهید داد.

  • آدرس: Rozhdestvenka Str.3/6 bld 1, Meshchansky, 109012 Moscow, Russia

هتل آرارات پارک حیات مسکو | Ararat Park Hyatt Moscow

برای مقایسه و پیدا کردن بهترین هتل های نزدیک میدان سرخ مسکو به سراغ هتل 5 ستاره دیگری خواهیم آمد. هتل آرارات پارک حیات مسکو از جمله هتل هایی است که تنها 700 متر تا میدان سرخ و جاذبه هایی مانند کلیسای سنت باسیل فاصله دارد. تا محوطه کرملین و کاخ ها و کلیساهایش تنها 15 دقیقه پیاده روی خواهید داشت.

همچنین در بین جهت می توانید از مغازه های خیابان استولشنیکوف (Stoleshnikov)، تفرسکایا (Tverskaya) و ترتیاکوفسکی (Tretyakovsky) دیدن کنید. در نتیجه خرید را هم می توانید به راحتی در برنامه سفر به مسکو خود قرار دهید؛ در طول روز به بازدید از جاذبه های اطراف میدان سرخ مسکو و کاخ کرملین پرداخته و در هنگام بعد از ظهر در معروف ترین خیابان های مسکو قدم بزنید و خرید کنید.

این هتل 5 ستاره برای مهمانانش، فضاهای خدماتی و تفریحی مناسبی مانند استخر، باشگاه ورزشی و رستوران فراهم نموده است. تمام اتاق ها تمیز و با دکوراسیونی زیبا هستند و البته زود به زود پر می شوند. از روی تراس پشت بام هتل هم نمای شهر و بناهای تاریخی را در دیدرس خود خواهید داشت.

  • آدرس: Neglinnaya St, 4, Moskva, Russia, 109012

هتل مسکو ماریوت رویال آرورا | Moscow Marriott Royal Aurora Hotel

در میان مجموعه بهترین هتل های نزدیک میدان سرخ مسکو شاید باید هتل مسکو ماریوت رویال آرورا را دورترین هتل تا میدان دانست. چرا که تا این میدان حدود 1 کیلومتر فاصله دارد، به طوری که برای رسیدن به میدان و با پای پیاده بایستی حدود 25 دقیقه پیاده روی کنید. همچنین وجود 3 ایستگاه مترو با قرار گیری در نزدیکی هتل مسکو ماریوت رویال آرورا دسترسی شما را آسان تر می کند. از دیگر جاذبه ها و دیدنی های مسکو در نزدیکی ساختمان این اقامتگاه، موزه تاریخ گولاگ بوده که 5 دقیقه پیاده روی تا هتل دارد.

اینترنت وای فای در لابی و تمام اتاق های هتل برایتان فراهم بوده، هر چند که از اینترنت کابلی در برخی از اتاق ها و فضاهای کنفرانس هم برخوردار خواهید بود.

همانند دیگر بهترین هتل های 5 ستاره مسکو از امکاناتی مانند استخر، رستوران و باشگاه هم برخوردار خواهید بود. رستوران هتل، بهترین غذاها را به همراه بهترین شیرینی ها و نوشیدنی را برایتان آماده می کند.

  • آدرس: Petrovka St-Bld 11, Moscow, Russia, 107031

ارزان ترین هتل های نزدیک میدان سرخ مسکو

هتل آرتل مسکو | Artel Hotel

یکی از صمیمی ترین و البته هنر دوست ترین هتل های نزدیک میدان سرخ مسکو هتلی به نام هتل آرتل است. این ساختمان زیبای قدیمی که دقیقا در مرکز مسکو قرار گرفته می تواند 23 مهمان را در خود جای دهد. به دلیل موقعیت خوب آن، قیمت های مناسب و ارزان و گنجایش پایین، در اکثر اوقات اتاق هایش کاملا رزرو شده اند. بنابراین اگر می خواهید در اتاق های رنگارنگ با طراحی و دکوراسیون جذاب این هتل، اتاقی رزرو کنید، باید از چندین ماه قبل اقدام نمایید.

این هتل 3 ستاره انتظارات شما را از بهترین هتل های 3 ستاره مسکو بالا می برد. این هتل تنها 700 متر از میدان سرخ مسکو فاصله دارد. بنابراین ارزش رزرو دارد.

  • آدرس: Teatralniy proezd, 3/3, Moscow

هتل سیتی کامفورت | Hotel CityComfort

در میان بهترین و ارزان ترین هتل های مسکو در روسیه بایستی به سراغ هتل 3 ستاره دیگری به نام سیتی کامفورت در خیابان آرباتسکایا برویم. این هتل 3 ستاره هم از هتل های نزدیک میدان سرخ مسکو بوده که تنها 700 متر تا این محوطه تاریخی فاصله دارد. اقامت راحتی را برای مهمانانش با اتاق های استاندارد دوقلو یا همان اتاق های دو تخته فراهم نموده است.

تمام امکانات مورد احتیاج شما به همراه اینترنت وای فای رایگان را در اختیارتان قرار خواهند داد. کارکنان هتل بسیار مهربان بوده و در صورت درخواست وسیله مورد احتیاج همانند اتو یا سرو غذا و نوشیدنی برای صبحانه، آن را برایتان فراهم می آورند. هر چند که این هتل رستوران نداشته اما به شما در نزدیکی خود لیستی از بهترین رستوران های مسکو را ارئه می دهد.

  • آدرس: Malyy Zlatoustinskiy Pereulok, 3, Moskva, Russia, 101000

هاستل دی ان نایت مسکو | DaynNight Hostel

اگر به دنبال ارزان ترین هتل های مسکو هستید، پیشنهاد می دهیم که به سراغ هاستل ها بروید. در میان هاستل هایی که می توان آن را جزو بهترین هتل های نزدیک میدان سرخ مسکو دانست، باید نام هاستل دی ان نایت مسکو هم آورده گردد. این هاستل در یکی از خیابان های آرام مرکز شهر و با 1 کیلومتر فاصله تا خیابان تورسکایا قرار گرفته است. در میان اتاق های هتل انتخاب های خوبی وجود دارد. می توانید به سراغ اتاق های دو نفره بروید یا اینکه از میان اتاق های 4 نفره یا 6 نفره تخت خود را انتخاب کنید. همین موضوع یکی از دلایل قرارگیری این هتل، در میان ارزان ترین هتل های مسکو است.

به اینترنت وای فای دسترسی خواهید داشت. همچنین سرویس های بهداشتی کاملا تمیز بوده و اگر به دنبال آشپزی هستید، به سراغ آشپزخانه عمومی هتل با تمام تجهیزاتش بروید. درون آشپزخانه، ماکروویو، فر، توستر، یخچال و کتری برقی وجود دارد. اگر به وسایل ویژه ای در طول اقامت خود احتیاج داشتید، به میز پذیرش هتل مرجعه کنید. با 5 دقیقه پیاده روی می توانید مسافت 900 متری تا میدان سرخ را طی نمایید.

  • آدرس: Luchnikov Lane 7/4, Building 6, Moscow

منبع: trivago.in

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: الی گشت
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8451

به "راهنمای انتخاب بهترین هتل های نزدیک میدان سرخ مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای انتخاب بهترین هتل های نزدیک میدان سرخ مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید