راز غولهای عطاویچ از زبان عطا قطبی مالک برند عطاویچ

به گزارش مجله یک کامپیوتر، عطاویچ، یه غول خوشمزه شعار تبلیغاتی یکی از برندهای غذایی نسبتا جدید ایرانی است. اینجا مصاحبه با عطا قطبی، مالک برند عطاویچ را میخوانید.

راز غولهای عطاویچ از زبان عطا قطبی مالک برند عطاویچ

عطاویچ چیست؟

فست فودهای زنجیره ای در ایران، هنوز آنطور که باید و شاید جا نیافتاده اند. در سال های گذشته، برخی برندها مانند شیلا، پدرخوب، هایدا و … سعی داشته اند که سهمی از بازار را کسب کنند اما؛ این روزها تبلیغات محیطی برند جدیدی را در سطح شهر می بینیم که قصد دارد با دیگران متفاوت باشد: عطاویچ

عطاویچ طی چندین ماه متوالی، با تبلیغات محیطی اش، خود را به ما شناسانده است. یه غول خوشمزهشعاری است که این برند برای خودش انتخاب کرده و سعی دارد خود را متمایز از رقبای دیگر نشان دهد. قبل تر، برند شیلا با تمرکز بر هات داگ و برند هایدا با تمرکز بر قیمت های اقتصادی، هر کدام به نحوی تمایز خود را با رقبا نشان داده اند. حالا عطاویچ با غول هایش سعی دارد متمایز از رقبایش عمل کند.

عطاویچ سعی دارد به روز باشد. سایت عطاویچ طراحی مناسبی دارد و از طریق سایت می توان آنلاین سفارش غذا داد. بخشی برای کلوپ هواداران تشکیل شده که تا تبدیل شدن به یک کلوپ واقعی راه درازی در پیش دارد. عطاویچ همچنین فرایند تکنولوژی را هم در نظر گرفته و اپلیکیشن موبایل هم طراحی کرده است.

مصاحبه با عطا قطبی، مالک برند عطاویچ

سه سال پیش مصاحبه ای با آقای عطا قطبی، مالک برند عطاویچ صورت گرفت که ایشان در آن مصاحبه به توضیح راستا تعالی برند عطاویچ و برنامه های بلند مدت آن پرداخته بودند. تبلیغات گسترده این روزهای عطاویچ ما را بر آن داشت که به موشکافی راز ماندگاری و تداوم پیشرفت این برند در شرایط اقتصادی کنونی بپردازیم. حفظ و ارتقاء جایگاه برند عطاویچ ضمن افزایش تعداد شعب این برند در بازار ایران اتفاقی کم نظیر بوده است. در واقع امروز دیگر کمتر کسی است که نام عطاویچ را نشنیده باشد و غول ها معروف آن را نشناسد. به همین دلیل سال گذشته، مصاحبه ای محبت آمیز با آقای عطا قطبی، انجام شد که در ادامه گزارش آن را خواهید خواند.

  • آقای قطبی لطفا در مورد راز ماندگاری برند عطاویچ توضیح دهید؟

به نام خدا و ضمن عرض سلام. همانطور که می دانید عطاویچ از حدود ده سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد و در طول این مدت همواره سعی کرد نوآوری و کیفیت را مدنظر داشته باشد به گونه ای که باعث شد تعریف جدیدی از فست فود و کیفیت آن در ذهن مشتریان ایجاد گردد. این کیفیت در تمام سی و پنج شعبه عطاویچ یکسان و طبق استاندارد برند عطاویچ است.

در عطاویچ تمام محصولات به صورت کاملا صنعتی و استاندارد تهیه می شوند و این استاندارد در کل طول زنجیره تامین عطاویچ از تامین کننده تا مشتری نهایی بازرسی می گردد. در واقع توسعه کمی و جغرافیایی شعب عطاویچ در طول زمان و با رعایت کلیه اصول مدیریت علمی و استاندارد سازی محصولات و فرآیندها طبق برنامه ریزی های اجرا شده همراه بوده است. شاید اصلی ترین دلیل جایگاه امروز برند عطاویچ هم توجه سیستم مدیریتی عطاویچ به استحکام زیرساخت های مدیریتی است که برخی از آن ها عبارتند از: پیاده سازی استانداردهای مدیریت کیفیت، استانداردهای مدیریت بهداشت، طراحی و پیاده سازی استاندارد الزامات و نحوه طبخ محصولات عطاویچ، طراحی و پیاده سازی استاندارد برند و تبلیغات عطاویچ، ، طراحی و پیاده سازی استاندارد رفتار پرسنل عطاویچ، تحقیقات بازار دوره ای و منظم، پیاده سازی سیستم تضمین کیفیت، پیاده سازی سیستم یکپارچه نرم افزاری شعب، پیاده سازی سیستم صدای مشتری و پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری.

  • شما اصلی ترین عامل جایگاه امروز عطاویچ را رعایت اصول مدیریت علمی و استانداردسازی و حفظ کیفیت محصولات عنوان کردید. چه عوامل دیگری در این راستا تاثیر گذار بوده اند؟

همانطور که می دانید عطاویچ به صورت مدیریت فرانچایز، توسعه یافته و مدیریت می گردد. سیستم مدیریتی عطاویچ را مدیرانی تحصیل کرده، متخصص و البته با تجربه و حرفه ای تشکیل می دهند. مطمئنا آنچه که امروز عطاویچ به آن رسیده و آنچه که در ادامه راه مطابق برنامه های بلند مدت به آن خواهد رسید، مرهون تلاش های این تیم همدل و همراه است. نگاه بنده، مدیران ارشد و صاحبان کنندگی برند عطاویچ در کسب و کار همواره برد- برد بوده است. همین نگاه منجر به رشد و توسعه بالای اقتصادی برای صاحبان کنندگی برند عطاویچ شده است. در واقع استراتژی عطاویچ در اعطای کنندگی، تمرکز بیشتر بر کیفیت ارائه خدمات به مشتریان است و نه کمیت و تعداد شعب. بر همین اساس منطقه جغرافیایی تعیین و البته وسیعی را به هر یک از شعبه ها به صورت انحصاری تخصیص داده ایم که سودآوری آن ها را با توجه به قدرت بالای برند عطاویچ تضمین خواهد کرد.

  • امروز شاهد تبلیغات گسترده و البته استقبال بسیار بالای مردم از غولهای عطاویچ هستیم. در مورد غولهای عطاویچ توضیح دهید.

این لطف مردم بوده است که همواره بزرگترین مشوق ما در ارائه خدمات و محصولات با کیفیت بوده اند. اطلاعاتی که از طریق بخش تحقیقات بازار عطاویچ استخراج می گردد منجر به کار روزانه تمام وقت بخش تحقیق و توسعه عطاویچ برای تهیه غول های جدید و البته بهبود غول های قبلی می گردد.

  • شما به عنوان یک فعال اقتصادی، رکود اقتصادی امروز بازار و صنعت ایران را قبول دارید؟ به نظر شما در این شرایط بهترین کسب و کار چیست؟

اینکه امروز محدودیت های فضای اقتصادی کم است یا زیاد از نظر بنده موضوع اصلی نیست. موضوع اصلی این است که مدیران چگونه در هر شرایط - چه رونق و چه رکود اقتصادی - بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند. مهم این است که با پرهیز از سعی و خطا در کسب و کار، آگاهانه و مطمئن عمل کنند. دوره قهرمان های اسطوره ای گذشته است. امروز تیم ها قهرمان می شوند. پس مهم این است که شما در تیم قهرمان بازی کنید.

  • از اینکه وقت خود را در اختیار ما قرار دادید بسیار سپاسگزاریم. در خاتمه اگر نکته ای هست که مایل به بیان آن هستید بفرمائید.

من از همه مشتریان عطاویچ به خاطر انرژی مثبتی که به ما دادن، به خاطر راهنمایی هایی که کردن، به خاطر تشویق ها و انتقاداتی که ابراز داشتن و به خاطر اینکه ما را لایق خودشان دانستند تشکر می کنم. پیروز باشید.

مجله اینترنتی خبرنگاران

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: setare.com
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41101

به "راز غولهای عطاویچ از زبان عطا قطبی مالک برند عطاویچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز غولهای عطاویچ از زبان عطا قطبی مالک برند عطاویچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید