خبرهای تازه از خاموشی های خانگی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران : سخنگوی صنعت برق گفت: تا قبل از ساعت 11 امروز هیچ گونه خاموشی برنامه ریزی شده در بخش خانگی نداشتیم و پس از آن 2200 مگاوات خاموشی در کشور اعمال شد.

خبرهای تازه از خاموشی های خانگی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مصطفی رجبی مشهدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز گذشته به علت حادثه در پست 400 کیلو ولت تهرانپارس یک ترانسفورماتور و کابل ها دچار حریق شدند که با یاری آتش نشانی خاموش شد، اظهار کرد: با خروج این تراسفورماتور حدود 350 مگاوات خاموشی روی پست های 63 کیلوولت شرق تهران وجود دارد و همکاران برق منطقه ای در کوششند تا این مشکل رفع گردد.

وی اضافه نمود: کوشش می گردد تا هرچه سریعتر در شرایط پایدار تامین برق قرار بگیریم که این موضوع نیازمند همکاری همه مشترکان است.

سخنگوی صنعت برق ادامه داد: همکاری مشترکان به خصوص در ساعت اوج مصرف سبب خواهد شد از اندازه خاموشی ها در بخش خانگی کاسته گردد. بعلاوه خاموشی خارج از جداول هم کاهش خواهد یافت.

رجبی مشهدی با بیان اینکه مشترکانی که در این دوره سخت با بخش برق همکاری بیشتری داشته باشند، مورد تشویق های بیشتر هم قرار می گیرند، گفت: از روز گذشته صنایع عظیم کشور همکاری بیشتری برای جابجایی مصرف برق داشته اند که این امر درحال افزایش است.

وی ادامه داد: وزارت نیرو از این موضوع که عملیات تعمیرات و اورهال سالانه کارخانه ها و صنایع به این زمان منتقل گردد، استقبال می نماید و به طور قطع مشترکانی که در این دوره با وزارت نیرو همکاری بیشتری داشته باشند، مورد تشویق بیشتر هم قرار خواهند گرفت.

سخنگوی صنعت برق گفت: پایش جدی مشترکان پر مصرف از جمله اداره ها، نهادها و بانک ها از دیگر اقدام هایی است که به صورت جدی دنبال می گردد.

به گفته رجبی مشهدی برق این دستگاه ها در صورت رعایت نکردن و پس از اخطار قطع خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 61179

به "خبرهای تازه از خاموشی های خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرهای تازه از خاموشی های خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید