خبرنگاران 87 مبتلا به کرونا در استان یزد شناسایی شدند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یزد - خبرنگاران - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در شبانه روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 87 بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند که این آمار یک رکورد محسوب می گردد.

خبرنگاران 87 مبتلا به کرونا در استان یزد شناسایی شدند

سید ابراهیم سلمانی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: تا به امروز 27 سرخوشه مبتلا به کرونای جهش یافته در استان شناسایی شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به شناسایی کرونای جهش یافته در شهرستان های یزد، اردکان ، میبد، ابرکوه، تفت و خاتم گفت: امروز مورد دیگری از کرونای جهش یافته در شهرستان یزد به ثبت رسید.

سلمانی گفت: در شبانه روز گذشته، یک بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داد و در شبانه روز گذشته، 50 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند.

وی اعلام نمود: در حال حاضر، 193 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 36 نفر در بخش مراقبت های ویژه خدمات دریافت می نمایند.

سلمانی با اشاره به روزهای پایانی سال و فرا رسیدن نوروز باستانی، توضیح داد: با توجه به این که سرعت انتقال و شیوع ویروس جهش یافته کرونا، نسبت به ویروس قبلی بیشتر است اهمیت استفاده از ماسک ، رعایت فاصله اجتماعی و شرکت نکردن در تجمعات و دورهمی ها بیش از پیش مورد تاکید است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 52786

به "خبرنگاران 87 مبتلا به کرونا در استان یزد شناسایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 87 مبتلا به کرونا در استان یزد شناسایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید