خبرنگاران مرکز شتاب بخش ایده های خلاق گردشگری استان مرکزی ایجاد می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اراک - خبرنگاران - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: فعالیت مرکز شتاب بخشی به ایده های خلاق گردشگری استان با هدف آنالیز طرح های خلاقانه در رونق صنعت گردشگری ایجاد می گردد.

خبرنگاران مرکز شتاب بخش ایده های خلاق گردشگری استان مرکزی ایجاد می گردد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حسن حسینی اضافه کرد: طرح های خلاقانه گردشگری پس از آنالیز و اعلام نظر و انجام مشاوره به منظور عملیاتی شدن، تجاری سازی و سیر مراحل قانونی در جهاد دانشگاهی با حضور کارشناسان امر به اداره کل میراث فرهنگی استان معرفی می گردد.

وی گفت: دانشجویان علاقه مند به فعالیت حوزه گردشگری می توانند طرح های خلاقانه خود را در این مرکز مورد آنالیز قرار دهند که در واقع نوعی راهبری و انگیزه زایی برای ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری را دنبال می نماید.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی مخاطب اصلی این برنامه را دانشجویان دانست و اضافه کرد: دانشجویان علاقه مند به فعالیت حوزه گردشگری می توانند طرح های خلاقانه خود را در این مرکز مورد آنالیز قرار دهند که در واقع نوعی راهبری و انگیزه زایی برای ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری را دنبال می نماید.

حسینی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب های وارده به صنعت گردشگری، برای احیا و ادامه فعالیت فعالان این عرصه و گردشگری باید اقدامات و طرح های خلاقانه ارایه کرد و مرکز شتاب بخشی به ایده های خلاق گردشگری می تواند تسهیل کننده راستا علاقه مندان و اشتغالزایی بیشتر در عرصه گردشگری باشد و باید از ظرفیت ایجاد شده بهره برداری حداکثری صورت گیرد.

بیش از 2 هزار جاذبه گردشگری در استان مرکزی شناسایی شده که 873 اثر آن در فهرست آثار ملی کشور قرار دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57102

به "خبرنگاران مرکز شتاب بخش ایده های خلاق گردشگری استان مرکزی ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مرکز شتاب بخش ایده های خلاق گردشگری استان مرکزی ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید