ثبت نام کاروان بعد از دو روز جلسه فشرده نهایی شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، با وجود کندی میزبان رقابت های بازی های آسیایی داخل سالن آسیا و اقیانوسیه، ثبت نام کاروان ایران انجام شد.

ثبت نام کاروان بعد از دو روز جلسه فشرده نهایی شد

به گزارش خبرنگاران، همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود، اولین گروه از کادر سرپرستی کاروان ورزش کشورمان اعزامی به بازی های آسیایی داخل سالن آسیا و اقیانوسیه از صبح روز شنبه نشست نهایی ثبت نام کاروان ایران را با مسئولان ستاد برگزاری در بخش های مختلف صدور کارت، اسکان، تغذیه، فنی، حمل و نقل ، امنیت و ..... آغاز کردند که این نشست شب گذشته با ثبت نام مجموع 211 ورزشکار در 22 رشته شامل 149 مرد 62 زن به اتمام رسید.

اصغر رحیمی سرپرست کاروان کشورمان در این خصوص گفت: خوشبختانه جلسه و نشست نهایی ثبت نام به همراه خانم اسلامیان و دهخدا معاونان کاروان ورزشی ایران با وجود اینکه از سوی میزبان خیلی کند پیش می رفت، اما خوشبختانه به اتمام رسید تا شاهد حضور اولین گروه ورزشکاران ایرانی در تاریخ 22 شهریور ماه باشیم. این گروه با هماهنگی های بعمل آمده می توانند چهارشنبه وارد دهکده بازی ها شده و در آپارتمان های در نظر گرفته شده برای کاروان ایران که در 3 ساختمان مختلف درنظر گرفته شده، اسکان یابند.

وی سیستم کند میزبان در رسیدگی به امور مربوط به بازی ها را مشکل عمده برشمرد و گفت: مطمئنا بیشتر تیم ها و کاروان ها در مبادی ورود زمینی و هوایی با معطلی و کندی کار کنترل کنندگان میزبان روبرو خواهند شد که در این خصوص درخواست داریم که تمام اعضای کاروان صبور بوده و اجازه دهند تا پروسه برنامه ریزی شده به شکل کامل از سوی آنان صورت پذیرد.

رحیمی در انتها گفت: متأسفانه هنوز مشکل اینترنت حل نشده و سرپرستان بیشتر کاروان ها نسبت به این مورد تذکرات لازم را داده و پیگیر هستند تا قبل از ورود ورزشکاران بتوانند این مشکل را حل کنند. تنها مزیت بزرگ این دوره از بازی ها نزدیکی دهکده بازی ها و محل مسابقات است که این موضوع کار را برای ورزشکاران، مربیان و بخصوص رسانه ها راحت خواهد کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 22255

به "ثبت نام کاروان بعد از دو روز جلسه فشرده نهایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام کاروان بعد از دو روز جلسه فشرده نهایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید