اولین تصاویر واقعی گوشی هواوی P50

به گزارش مجله یک کامپیوتر، طبق برنامه زمانی رسمی، شرکت چینی هواوی میخواهد در اواخر ماه جولای (اواسط مرداد)، گوشی پرچمدار Huawei P50 را روانه بازار کند که تا به امروز چند عکس از آن منتشر شده است، اما روز چهارشنبه 30 ژوئن (9 تیرماه) تصاویری از این گوشی منتشر شد که اولین تصاویر واقعی از این گوشی به تعداد می رود.

اولین تصاویر واقعی گوشی هواوی P50

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت فناوری GSMArena، هواوی احتمالا به زودی از تازهترین گوشی سری P خود یعنی هواوی پی 50 به اسم یکی از محصولات بالا رده بازار در سال 2021 رونمایی خواهد نمود. این محصول طبیعتا یکی از قدرتمندترین و مهمترین گوشی های هوشمند در سال 2021 خواهد بود که از همین حالا اخبار و شایعات زیادی را به خود اختصاص داده است. همین امر سبب شده است که تا به امروز تصاویر رندر متعددی را از این گوشی که گفته می گردد شامل سه مدل خواهد بود، منتشر گردد، اما آخرین نمونه از این تصاویر، یک تصویر کاملاً واقعی و البته جالب توجه است.

به گزارش خبرنگاران، تصاویر منتشر شده تازه، یک گوشی با رنگ صورتی خیره کننده و درخشان را نمایان می نماید که به ما نشان می دهد راهکار ابتکاری ماژول دو دایره برای دوربین گوشی چگونه می تواند با واقعیت منطبق گردد. براساس این تصاویر، سه دوربین در ماژول بالایی وجود دارد، در حالی که در پایین ما با یک لنز پریسکوپ روبرو هستیم. در واقع، جالب توجه ترین بخش در مشخصات فنی هواوی پی 50 به بخش دوربین و طراحی خیره کننده آن مربوط است. بنابر اطلاعات رسمی منتشر شده، این گوشی از سنسور IMX 800 سونی استفاده می نماید که یکی از برترین دوربین های تلفن همراه در بازار است.

گفته می گردد کمپانی ژاپنی Leica که در زمینه ساخت دوربین های قابل توجه موبایل برای سایر سازندگان مشهور گوشی های هوشمند، فعالیت دارد، در زمینه طراحی و ساخت گوشی Huawei P50 با این سازنده چینی همکاری دارد. اگرچه شایعات متعددی در مورد ورود این برند ژاپنی به عرصه طراحی و ساخت گوشی های هوشمند وجود دارد، اما به نظر می رسد همکاری آن با هواوی برای سری P50 هم ادامه خواهد داشت.

تلفن های P50 ممکن است در عقب دارای یک طرح مارک فانتزی و رنگی باشند، اما به گفته کارشناسان، چیپست 5G در داخل این گوشی وجود نخواهد داشت. کوالکام ممکن است هواوی را با یک پلتفرم اختصاصی LTE-Snapdragon 888 اختصاصی برای بخشی از این سری تجهیز کند، در حالی که سایر مدل ها احتمالاً از تراشه های 5 نانومتری Kirin 9000 استفاده خواهند کرد.

این گوشی از نمایشگری آبشاری با انحنایی بیش از سایر اعضای خانواده خود استفاده می نماید. بعضی گزارشات حکایت از میل هوآوی برای استفاده از نمایشگر های سوپرآمولد سامسونگ در بخش مشخصات گوشی هواوی پی 50 حکایت داشتند که کمی بعید به نظر می رسد. اما بنابر آنچه اخیرا منتشر شده است این محصول دارای نمایشگری 6.1 یا 6.2 اینچی خواهد بود. این نمایشگر با رزولوشن 1200 در 2640 و با تراکم پیکسلی 454 پیکسل بر اینچ ارائه خواهد شد. البته ابعاد نمایشگر برای سایر مدل های این خانواده افزایش می یابد و برای پی 50 پرو ما نمایشگری 6.6 اینچی و برای مدل پرو پلاس، نمایشگری 6.8 اینچی را انتظار داریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: فرارو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60304

به "اولین تصاویر واقعی گوشی هواوی P50" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر واقعی گوشی هواوی P50"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید