اولویت؛ نجات جان مردم است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/کرمان استاندار کرمان گفت: می دانیم مردم در گرفتاری و سختی هستند، اما برای نجات جان مردم باید محدودیت ها و تعطیلی ها را ایجاد کنیم.

اولویت؛ نجات جان مردم است

دکتر علی زینی وند بعد از ظهر امروز 19 فروردین در جلسه فوق العاده قرارگاه فرماندهی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان با اشاره به رنگ بندی جدید شهرها طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مبنای مدیریت محدودیت ها طرح جامع هوشمند است که تکلیف شهرهای قرمز، نارنجی و زرد در آن معین شده و هیچ استثنایی هم نمی توانیم قائل شویم.

وی اضافه کرد: شرایط کنونی و موج چهارم بیماری با توجه به برگزاری دورهمی ها و عادی انگاری انجام شده، کاملا قابل پیش بینی بود، با این حال اگر همت کنیم و نکات مراقبتی را رعایت کنیم، کنترل این موج (پیک) می تواند راحت تر باشد.

استاندار کرمان اضافه کرد: تعطیلات نوروزی را پشت سر گذاشته ایم و قاعدتا میزان مراجعات به اصناف کمتر شده است، ضمن اینکه ماه مبارک رمضان را در پیش داریم و فضای این ماه برای غلبه بر پیک بیماری یاری نماینده است.

زینی وند با بیان اینکه امیدواریم با غلبه بر این پیک به واکسن فراگیر نیز برسیم، اما تا یک ماه آینده با سختی روبرو هستیم، در ادامه از آمادگی بیمارستان ها برای مقابله با موج جدید کرونا اطلاع داد و از همه بیمارستان ها و مراکز درمانی از جمله مراکز نیروهای مسلح خواست تا ظرفیت های خود را برای این امر در نظر بگیرند.

زینی وند با تاکید بر اصل مراقبتی در خانه ماندن گفت: کنترل ورودی و خروجی شهرها با استقرار نیروهای انتظامی و یاری فرمانداران در به کارگیری همه ظرفیت ها را خواهیم داشت.

استاندار کرمان اعلام کرد: می دانیم مردم در گرفتاری و سختی هستند، اما راهی به غیر از اعمال محدودیت ها نداریم، برای نجات جان مردم باید محدودیت ها و تعطیلی ها را ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این جلسه گفت: اعداد و ارقام روزهای اخیر از موارد ابتلا به کووید-19 نشان از شعله ور شدن بیماری با شیب بسیار تند است.

وی اعلام کرد: موضوع را باید جدی گرفت، تمام سازمان ها و ادارات بر زیر مجموعه خود نظارت داشته و محدودیت ها و دستورالعمل ها و تعطیلی ها را اجرا نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 54969

به "اولویت؛ نجات جان مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت؛ نجات جان مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید