آغاز واکسیناسیون سراسری دانشجویان آذربایجان غربی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/آذربایجان غربی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: واکسیناسیون سراسری دانشجویان آذربایجان غربی آغاز شد.

آغاز واکسیناسیون سراسری دانشجویان آذربایجان غربی

دکتر علی احمد آقاپور در گفت و گو با خبرنگاران بااشاره به اغاز واکسیناسیون دانشجویان استان از امروز 17 شهریور افزود: با توجه به فرصتی اندکی که تا آغاز سال تحصیلی تازه وجود دارد ستاد دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی براین است که کلیه دانشجویان بومی و غیر بومی در کمترین زمان ممکن واکسینه شوند.

وی بیان نمود: با توجه به سیاست کلی کشور و تاکید وزیر بهداشت بر واکسیناسیون سراسری و عدم دپوی واکسن ها و تزریق بلافاصله آنها به اقشار مختلف جامعه، با برنامه ریزی اجرا شده و فراخوان جهت حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در امر واکسیناسیون به این امر تسریع داده خواهد شد.

آقاپور از تهیه لیست دانشجویان از طریق معاونت های فرهنگی دانشگاهها خبرداد و گفت: دانشجویان بر اساس اولویت بندی هر دانشگاه برای تزریق واکسن مراجعه خواهند کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 63662

به "آغاز واکسیناسیون سراسری دانشجویان آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز واکسیناسیون سراسری دانشجویان آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید