آخرین شرایط شرکت قند و تصفیه شکر اهواز پس از 15 سال تعطیلی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/خوزستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از تلاش برای راه اندازی مجدد شرکت قند و تصفیه شکر اهواز پس از حدود 15 سال تعطیلی خبر داد.

آخرین شرایط شرکت قند و تصفیه شکر اهواز پس از 15 سال تعطیلی

نوراله حسن زاده در نشست ستاد تسهیل خوزستان که شنبه شب (5 تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار گشت، اظهار کرد: شرکت قند و تصفیه شکر اهواز حدود 15 سال تعطیل بود و اکنون بخش خصوصی آن را خریداری کرده است تا بتواند مجددا آغاز به کار کند اما مسائلی مانع فعالیت آن شده است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: تلاش های بسیاری برای حل مسائل برق و آب این واحد اجرا شده است و پیگیر هستیم که مسائل این شرکت پس از سال ها به طور کامل حل شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: تولید شکر از چغندر و تصفیه شکر خام ، از جمله فعالیت های تولیدی این شرکت هستند. این شرکت پس از واگذاری به بخش خصوصی با حدود 80 درصد پیشرفت در آستانه راه اندازی مجدد در مهر ماه امسال است.

حسن زاده شرح داد: در تلاش هستیم که این واحد صنعتی پس از 15 سال مجددا راه اندازی و وارد چرخه تولید شود تا بتواند اشتغال زایی داشته باشد.

وی با اشاره به عملکرد بانک ها در راستای اجرای مصوبات ستاد تسهیل گفت: در مواردی که بانک ها مصوبات ستاد تسهیل را اجرایی نکرده اند، موضوع را از طریق دادگاه پیگیری کرده ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه مصوبات ستاد تسهیل لازم الاجرا است، گفت: اگر بانکی مصوبات ستاد تسهیل را اجرا نکند، مساله در کارگروه خبرگان بانکی پیگیری می شود و پس از آن در صورت عدم تمکین بانک از مصوبات، نسبت به شکایت از بانک عامل مورد نظر اقدام خواهد شد.

حسن زاده اضافه کرد: عملکرد بانک های خوزستان در اجرای مصوبات ستاد بد نیست اما انتظار ما بیش از این است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 59294

به "آخرین شرایط شرکت قند و تصفیه شکر اهواز پس از 15 سال تعطیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط شرکت قند و تصفیه شکر اهواز پس از 15 سال تعطیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید